1396-09-29 10:55
756
0
48052
فرماندار کلاله:

مردم ایران با بصیرت و آگاهی در مقابل فتنه ها ایستادند

فرماندار کلاله گفت: ملت ایران؛ برپایه نقشه راه انقلاب اسلامی و اعتقاد قلبی خود پیرو ولایت فقیه هستند و همین بصیرت و آگاهی باعث ایستادگی در مقابل فتنه ها می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه برنامه ریزی مراسم ۹ دی با بیان اینکه ملت ایران؛ برپایه نقشه راه انقلاب اسلامی و اعتقاد قلبی خود پیرو ولایت فقیه هستند و همین بصیرت و آگاهی باعث ایستادگی در مقابل فتنه ها می شود، اظهار داشت: همانطور که مردم ما بابصیرت و آگاهی توانستند در مقابل فتنه ها بایستند، امروز نیز همچون گذشته در کنار رهبر معظم انقلاب در مقابله با هرگونه دسیسه و فتنه داخلی و نقشه استکبار خواهند ایستاد. 

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در این جلسه اظهار داشت: دشمن در فتنه ۸۸ علنی ورودش را برای از بین بردن نظام اعلام کرد.
وی افزود: فتنه ۸۸ زنگ بیدارباش برای دوستان امام (ره )و انقلاب اسلامی و درسی برای دشمنان بود.

حجت الاسلام حسین پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی کلاله نیز گفت: روز ۹ دی روز بصیرت، میثاق ملت و رهبری است، امسال نیز همچون سال گذشته مردم با تجمع در میدان امام خمینی (ره )شهر کلاله و مقابل مسجد پیامبراعظم (ص ) شهر فراغی نشان خواهند که همچنان آماده برای مقابله با ترفندهای دشمن داخلی و خارجی خواهند بود.

IMG 20171219 164135

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.